Thursday 18 September 2008

sunnah ade.

i need your comment about this.

last two days i stayed late. until 3 am. i decided not to stay awake cause too sleepy oh. so i went to sleep. zzzzz. . i thought my family will wake me for sahur 4.30 iatahh. after that kannn(brunei style tah bana) BAGUN KU! yaaahhh punya silau ari. heran jua bah ku subuh2 silau. then i checked my watch. IT'S 6.30 in the morning laii! wayyyy passt from sahur yoh! PANIC ku PANIC! mana kann. karing leher ku masihh bakas khatam pagi atu. plus malam aku nda minum(ngak biasa). so kebawah ku. ku buka PETIAIS(haha) atas, ku simpan minuman kutak apple ku dsna kelmarinnya. tpi BAKU! BOUTA. x ku buka yang di bawah. air tawar ja ada. x mikir ku. minum nda air nda berasa ane. then i decided MINUM SJA TIAAA. and aku pun beniat.

"ya ALLAH, sahur ku yang ku telapas tadi aku ganti masa ane. AMIN."


minum setaguk dua taguk tiga taguk. then sambung tidur for 10 min before berangkat ke sekulah ku yang fukima. =D sah kah nda? puasa ku? ahh peduli ku. batal kah yaaa tatap jua ku puasa dengan niat yang ikhlas. HAHA






-END-

No comments: