Friday 26 September 2008

holiday vacation

oh yeah baby. baru ku balik ne yaw. waduhh. penat sih. tantu kamu heran kan aku nada online this lately? haha. aku belayarr mass. mau ku cerita cana trip ku sna?


bah becerita ku dulu ah=D. 1st trip ke miri depart disana. from miri to johore. auuu kami pakai airasiaaaa apa jua nda mampu pakai RBA =D. after landed sna. kami stop by ja. malas kan stay night sana. ada P. haha. mihir yaw. mun lawa putih nda jua apa. mau ku menyinggah pub atu. ane itam lagam! macam baruk mayas tah lagi. haha. then masalah pun melanda. NADA TRANSPORT! ke singapore. sial banar. haha. kan sejam labih kami cari transport yaw. last2 dapat tah jua. nasib jua kaling sana menulung carikan. so kami ikut kereta kijang cina ane nyebarang. haha. auuu cina kaling melayu smua ada. sabut ja apa kau mau. apaan. so second trip kami from johore to singapore. yaaaaahh punya jam sana. haha. payah kan masuk sempadan. mau dua jam kami lapas sana. strict gila sana ahh. becheck kereta apa. pulis nya bukan calang2 lagi yaw haha. bepistol. ijap jua rasa ku tu.silap2 ia menembak urg yg di wanted, aku plg ia tetimbak. haha.

udah sampai di singapore kannn. (auu becerita ku bahh) woahhhh, tamu makan, pakaian apa sana. banyak. macam dari ujung kaki ke kepala bah rasanya. macam lrt sulnya. haha, tapi ku liat sama sja barang2nnya. macam balik2. thennn. . ehhh malas ku becerita ehh. haha. macam buring jua. haha. naleh ku. bru jua balik. haha. bahh lau kamu mau aku cerita gitau ja. haha. aku sudi, =D

No comments: